Vásárlástól való elállás

 

Cégünk számára az Ön elégedettsége a legfontosabb, ezért termékeinket a szabványoknak való megfelelés mellett, a minőségre és a teljesítményre nagy figyelmet fordítva készítjük el.

Ha azonban nem elégedett a vásárlással, ne aggódjon: ha nem elégedett a megvásárolt termékkel, 14 naptári napon belül visszaküldheti azt.

Az online kötött szerződések esetén a fogyasztók jogairól szóló Ordonanță de Urgență nr. 34/2014 összhangban: a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől anélkül, hogy az elállási döntését indokolnia kellene, és az art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G nr. 34/2014 előírtakon kívül más költséget nem kell viselnie, attól a naptól számított 14 napon belül, amikor a terméket ténylegesen birtokba vette. 

A visszaküldés költségei a fogyasztót terhelik.

A vásárlás visszaküldésének költségei és külön díjai

A vásárlót terhelő költségek:

  • A termék visszaküldésének költségei, amennyiben a vevő a termék átvételétől számított 14 napon belül lemond a termék megvásárlásáról
  • Ha a termék olyan állapotban kerül vissza, hogy már nem lehet újként értékesíteni, akkor a termék eredeti állapotának helyreállításáért (ha lehetséges) vagy a termék használtként történő értékesítéséből eredő árkülönbözet fedezésére díjat számítunk fel, vagy a vásárló választása szerint a terméket a vásárló költségére visszaküldjük

A visszaküldés költségei az eladót terhelik, ha:

  • A termék nem felel meg az eladó ajánlatában szereplő leírásnak
  • A termék nem felel meg a vevő megrendelésében megadott specifikációknak

A vásárlás 14 napon belüli lemondása csak a futárral szállított termékek esetében érvényes. Nem minősülnek távkereskedelemnek azok a megrendelések, amelyeket telephelyünkön vesznek át, vagy amelyeket vállalatunk saját munkatársainkon keresztül közvetlenül az ügyfelekhez szállít, mivel azokat az ügyfél céljainak és igényeinek megfelelően személyesen lehet megtekinteni, ellenőrizni és elfogadni.

A termékek visszaküldése kizárólag a GLS / DPD futárszolgálattal történhet. A visszaküldött terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt kiszállították (eredeti csomagolásban, sértetlen címkékkel és kísérő dokumentumokkal). Ha több azonos típusú terméket vásárolt, csak egy felbontott  terméket küldhet vissza, a többinek bontatlannak kell lennie. A visszaküldött termékekhez csatolni kell a vásárlási számla másolatát.

Abban az esetben, ha a visszaküldött termék sérült vagy hiányos csomagolással, kopásnyomokkal, karcolásokkal, horpadásokkal, lepattanásokkal rendelkezik, fenntartjuk a jogot, hogy döntsünk a visszaküldés elfogadásáról vagy a termék értékéből visszatartunk egy összeget, amelyet a kár felmérése után közlünk.

Fenntartjuk a jogot arra is, hogy visszaélés (ismételt visszaküldés) esetén megtagadjuk a visszaküldések elfogadását.

Ha a visszaküldést a fent felsorolt okok valamelyike miatt visszautasították, a vevő visszaküldésének költségei a vevőt terhelik.

Az oldal felhasználói és a Faboltray SRL között felmerülő vitákat békés úton kell rendezni. Ha a vitát nem sikerül békés úton rendezni, a román bíróságok rendelkeznek joghatósággal.

Ha megfelel a fenti feltételeknek, és vissza kívánja küldeni a terméket, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

  • Tájékoztassa az eladót írásban az +40 722 360 831 email címen vagy a faboltray@gmail.com a visszaküldés szándékáról, és egyeztessen a küldés módjáról.
  • Amennyiben Romániából vásárol, töltse ki a Termék visszaküldő űrlapot – klikk ide a letöltéshez 
  • Úgy csomagolja a termékeket, hogy azok ne sérüljenek meg a szállítás során, és tegye be a csomagba a számla másolatát.
  • Az eladó átveszi a csomagot, megvizsgálja a visszaküldött árut, és tájékoztatja a vásárlót, hogy az áru megfelel-e a visszaküldési feltételeknek.
  • Az eladó a vevő által kifizetett összeget (a szállítási költségeket leszámítva) 14 napon belül visszatéríti a vevő által megadott számlára.